Verkkoliiketoiminta vauhtiin – kasvua kotimaasta ja kv-markkinoilta

Uutta kasvua hakemassa?

Koulutusohjelma yrityksille, jotka haluavat parantaa nykyisen verkkokauppansa myynnillistä tehokkuutta tai jotka hakevat verkkokaupan avulla kasvua kansainvälisen liiketoiminnan suunnitteluun / aloittamiseen / kehittämiseen.

Koulutuspaikka on Helsingissä hyvien liikenneyhteyksien päässä. Mahdollisuus myös etäosallistumiseen.

Tutustu myös koulutukseemme: Verkkokaupan perustaminen

Olen kiinnostunut seuraavasta koulutuksesta:

Verkkokaupan perustaminen - koulutusohjelma uutta kasvua hakevilleVerkkoliiketoiminta vauhtiin – kasvua kotimaasta ja kv-markkinoilta

Koulutuksen aikataulu:

Helmikuu 2020 – syyskuu 2020

  • Valmennus alkaa 12.2.2020 ja kestää 30.9. asti
  • 12 yhteistä koulupäivää 3 – 4 viikon välein,
    koulutuspäivien välissä jalkautetaan osaamista omaan
    yritykseen.
  • Yrityskohtaiset workshopit sovitaan erikseen
    koulutuksen alettua.

Koulutuksen sisältö:

 

1) Asiakasymmärrys verkkoliiketoiminnan kasvun lähteenä

  • 12.2. Yrityksen kasvustrategian uudistaminen: asiakkaat, tuotteet ja markkinat
  • 11.3. Asiakaslähtöisyys, tavoiteasiakaskunta ja arvon tuottamisen keinot
  • 1.4. Kansainvälistymisen mallit verkkoliiketoiminnassa. Kansainvälisen kasvun rahoittamismahdollisuudet.
  • Työpajapäivä 1: ajankohta sovitaan erikseen

 

2) Verkkokaupan myynnillisyyden parantaminen

  • 22.4. Oman verkkokaupan nykytilan arviointi ja kehityskohteiden tunnistaminen.
  • 13.5. Asiakaspolkujen kartoitus ja kehittäminen: ostamisen helpottamisen logiikka.
  • 27.5. Asiakaskokemuksen johtaminen verkossa: kertakaupasta jatkuvaan asiakkuuteen ja suosittelijaksi.
  • 17.6. Kilpailija-analyysi tavoitemarkkinoilla: Omien vahvuuksien tunnistaminen tavoiteasiakaskunnassa.

 

3) Markkinoinnin tehostamisen keinot

  • 12.8. Markkinointisuunnitelma ja markkinointiviestin laatiminen
  • 26.8. Sisältömarkkinointi, vaikuttajamarkkinointi, digimarkkinoinnin systemaattisuus
  • 16.9. Hakukoneoptimointi ja hakukonemarkkinointi, SoMe-markkinointi, konversio-optimointi ja tarkka-analytiikka
  • 30.9. Työpajapäivä 2 & valmennuksen päätös

 

Faktat & panostukset

  • Koulutuksessa keskitytään verkkokaupan myynnillisen tehokkuuden parantamiseen ja kohdeasiakasryhmiä puhuttelevien digitaalisten markkinointitoimenpiteiden suunnitteluun.
  • Koulutuksessa annetaan valmiuksia kansaivälisen liiketoiminnan suunnitteluun.
  • Onnistuneita yrityscaseja tuodaan esille sekä kotimaasta että ulkomailta.12 yhteistä valmennuspäivää Helsingissä
  • Lisäksi yksi (1) yrityskohtainen workshop-päivä

Mitä yritys saa, kun osallistuu valmennukseen?

  • Asiantuntija-apua ja ideoita oman verkkoliiketoiminnan myynnilliseen kehittämiseen ja kansainvälisen kasvun suunnitteluun.
  • Valmiuden käyttää uusimpia digimarkkinoinnin keinoja omissa markkinointitoimenpiteissä.
  • Tukea ja keinoja kansainvälisen liiketoiminnan aloittamiseksi ja rahoituksen suunnittelemiseksi.
  • Konkreettisia case-kuvauksia onnistuneista verkkoliiketoimintaratkaisuista kansainvälisellä tasolla.
  • Käytännönläheistä osaamista ja uusia kontakteja.Vertaisoppimista ja -kokemuksia.
  • Verkkokaupan laatumerkkiprosessin osana kehitystyötään (laatumerkki.fi) sekä vuoden mittaisen jäsenyyden Ohjelmisto-ja e-business ry:ssä (uusille jäsenille).

Koulutuksen toteuttaa:

Ohjelmisto- ja e-business ry & Pro Growth Consulting Oy yhteistyössä Uudenmaan ELY-keskuksen kanssa.

Koulutuksen hinta:

Koulutuksen hinta sisältää kaiken yllä mainitun. Kustannus yritykselle määräytyy yrityksen koon mukaan. Kaikkiin hintoihin lisätään arvonlisävero.

Yrityskoko 1-49 hlöä

987 €

Yrityksen maksuosuus | osallistuva hlö

Yrityskoko 50-249 hlöä

1316 €

Yrityksen maksuosuus | osallistuva hlö

Yrityskoko 250- hlöä

1644 €

Yrityksen maksuosuus | osallistuva hlö

Referenssejä verkkokaupan koulutuksistamme

Haastattelussa Jani Henriksson ja Suvi Palokari Kopio Niini Oy sekä Tomi Siltamies Smart Golf Oy

Kouluttajat:

Erkki-Tuomi-ohjelmistoyrittajat-valmentajat

Erkki Tuomi

Kasvustrategia, kansainvälisen liiketoiminnan kehittäminen, myyntipsykologia

Virpi Europaeus

Yrityksen kasvun suunnittelu ja asiakkuuksien johtaminen, kasvustrategia, kansainvälisen liiketoiminnan kehittäminen

Jarno Wuorisalo

Hakukoneoptimointi ja hakukonemarkkinointi

Peter Sandeen

Markkinointiviesti ja konversio-optimointi

Antti Pietilä

Ostajan polku ja markkinoinnin automaatio

sari-aapola-ohjelmistoyrittajat-valmentajat

Sari Aapola

Markkinoinnin johtaminen ja suunnittelu

Timo Aittoniemi

Verkkokaupan myynnillisyys ja markkinointiviesti

 

Tero Lahtinen

 
Verkkokaupan tekniset ratkaisut

Maria Rajakallio

 
Somemarkkinointi
 

Susanna Kiijärvi

EU-rahoitus ja markkinatutkimukset

 

Olen kiinnostunut koulutuksesta

Jätä yhteystietosi niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian!

Olen kiinnostunut seuraavasta koulutuksesta:

Verkkokaupan perustaminen - koulutusohjelma uutta kasvua hakevilleVerkkoliiketoiminta vauhtiin – kasvua kotimaasta ja kv-markkinoilta