Jäsenilta | Inbound-markkinointi 2.0
Aika: 10.04.2019, 16:30-21:00
Paikka: Radisson Blu Seaside, HELSINKI

Ohjelma:

Huhtikuun jäsenillassa haistelemme myynnin uusia tuulia. Inbound-markkinointikin on kehittynyt ja pelkkien liidilistojen hankkimisen rinnalle on tullut uusia tavoitteita, kuten  nykyasiakkuuksien huomion säilyttäminen ja kiinnostuksen syventäminen. Hybridimyynti on tätä päivää useissa menestyvissä yrityksissä. Illan asiantuntijapuheenvuorosta vastaa Saas-klubin vetäjä, Loyalisticin Antti Pietilä:

Inbound 2.0  liidien hankinnasta kokonaisvaltaiseen asiakkuuden hoitoon

(Inbound-)markkinoinnin tehtävä on hankkia liidejä? Vai onko se sittenkin paljon enemmän?
Inboundin ensimmäisen aallon pelikirjalla tuloksien aikaansaaminen on vielä mahdollista, mutta vaikeutuvaa. Toinen aalto, Inbound 2.0, laajentaa operaation kokonaisvaltaiseksi asiakkuuksien hankinnaksi ja hoitamiseksi, ja muuttaa samalla myynnin olennaisesti tehokkaammaksi. Pinnalta uusi voi tuntua vanhalta, ellei jopa vanhemmalta. Ja juuri se tekee uudesta niin ylivoimaisen kilpailuedun sille, joka sen hallitsee, ja vaarallisen sille, joka ei sitä ymmärrä.

Aloitamme kahvien jälkeen ennen jäsenillan ohjelmaa tiiviillä yhdistyskokouksella. Illan esitysten jälkeen nautitaan vielä illallisesta viineineen ja jatketaan juttua. Lämpimästi tervetuloa! Huom. Yrityscase julkaistaan pian.

Illan aikataulu

  • Klo 16.30 alkaen kahvit & pientä suolaista
  • Klo 17-17.15 kevään yhdistyskokous
  • Klo 17.15 jäsenillan ohjelma alkaa
  • Klo 19-21.00 illallinen & verkottumista

Puhujat

Antti Pietilä

Antti Pietilä on ohjelmistoyrittäjä, jonka matka skaalautuvaan liiketoimintaan on vienyt yhdistyksen hallituksen kautta SaaS-klubin vetäjäksi. Siinä roolissa menestysmalleja etsiessä on oma liiketoiminta ja tekeminen usean pivotin kautta vienyt yrityksen markkinoinnin automaatioon. Ja miehen inboundin sanansaattajaksi, puhujaksi ja valmentajaksi.