18.4.2018 SaaS-klubi
Aika: 18.04.2018, 15:00-20:00
Paikka: Ravintola Factory, Aleksanterinkatu 13, 5 krs.

Kouluttava osio, tämä englanniksi.

The New B2B Marketing Playbook: How to build brands, trust, and sales in SaaS

Marketing has lost its way.

And in the competitive world of B2B SaaS, where the balance of power has shifted from company to customer, the existing marketing playbook is not aligned with the way modern consumers want to buy.

The purpose of this session is to help B2B SaaS companies rethink their approach to marketing so that it provides a better experience for your customers and better results for your business.

We will do this by:

– Defining the limitations of the current marketing playbook

– Laying out the fundamental marketing strategies you need to set yourself up for success

– Introducing The New Inbound Playbook where we will explore how you can attract, convert and close new customers for your SaaS business

This talk will combine strategic frameworks with practical tactics to help you rethink the way you do marketing, so you can sell more.

 

 

Lahdesta Nijmegeniin: Mitä Sympa oppi matkalla 7 M ARR:ään.

Sympa on alkuperäisiä SaaS-klubilaisia, silloin kuin kuka tahansa teistä nyt. Tänä vuonna menee 7 M ARR:ää rikki, silti kertaakaan ei ole myyntitavoitetta 13 vuoden kasvu-uralla saavutettu. Paljon on siis kokeiltu, virheitä tehty, ja opittu matkalla 500 asiakkaaseen. Näitä korvaamattomia oppeja ja kokemuksia jakavat meille perustaja Keijo Karjalainen ja myynti & markkinointijohtaja Petri Lankinen.

Sympa tarjoaa kokonaisvaltaista HR-järjestelmää, joka mahdollistaa globaalin henkilöstöhallinnon ja automatisoi HR-rutiinit. Järjestelmässä yhdistyvät rekrytointi, henkilöstöhallinto, sekä henkilöstön kehittämisen prosessit. Sympa on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava HR-ratkaisujen tarjoaja, työllistäen yli 80 henkilöä Hollannin, Ruotsin, Tanskan, Norjan sekä Suomen toimipisteissä.

 

Agenda

Klo 1500-1700 koulutuksellinen osuus

Klo 1700-1730 ruokailu

Klo 1730-1830 Yrityscase: Sympa

Klo 1830-1930 Mastermind Antti Pietilän johdolla, vapaata seurustelua

Puhujat

edward-ford-final-

Edward Ford

Growth Marketing at Advance B2B | Host of The Growth Hub Podcast

Edward Ford is Marketing Strategist at Advance B2B, a Helsinki-based marketing agency that helps ambitious SaaS companies scale up their growth. Edward is also host of The Growth Hub Podcast, the only podcast dedicated to B2B SaaS marketing, and he has interviewed some of the top growth marketers from around the world including Bill Macaitis of Slack, Jessica Webb of Trello and Hiten Shah of Kissmetrics.

Having previously worked at Nordcloud, Edward joined as the second member of the marketing team operating across Europe. In 2016 Nordcloud was named the fastest growing technology company in Finland as winner of the Deloitte Fast 50.

Originally from the UK, Edward is a huge fan of sports, Finland and emojis – expect many in the slides. ?

Keijo-Karjalainen

Keijo Karjalainen

CEO at Sympa

Keijo Karjalainen on ripeää kasvua tekevän Sympan toimitusjohtaja ja yksi perustajista. Keijo keskittyy työssään vahvan kasvun kannattavaan rakentamiseen, sekä uusien markkinoiden avaamiseen ja kasvattamiseen. Samalla varmistetaan, että Sympa onnistuu ylittämään asiakkaiden odotukset jokainen kerta. Kaiken tämän Keijo mahdollistaa yksinkertaisella reseptillä: kasvattamalla maailman parasta tiimiä, jossa on hauskaa olla töissä.

BW-PetriLankinen

Petri Lankinen

Myynti- & markkinointijohtaja Sympa Oy

Petri Lankinen on Sympan tuloshakuinen myynti- ja markkinointijohtaja. Petrin tärkein tehtävä on huolehtia myynnin kehittymisestä suunnitellulla tavalla. Vahvana taustana Petrillä on pitkä kaupallinen kokemus sekä kotimaisten, että kansainvälisten B-to-B myyntitiimien johtamisesta. Ennen Sympaa Petri on toiminut monipuolisissa myynnin ja markkinoinnin johtotehtävissä Suomessa ja Ruotsissa.